Backoffice

De dienstverlening van H & L Assuradeuren stopt niet bij het verzekeren. Het gedeeltelijk overnemen van uw administratie, met behoud van uw eigen bedrijfsprofiel en identiteit, behoort ook tot de mogelijkheden. Daarnaast kunt u gebruik maken van ons uitgebreide extranet. Voor u als tussenpersoon betekent dit dus dat u nog slagvaardiger en efficiƫnter kunt opereren. U kunt zich volledig bezighouden met adviseren.
 
De ondersteuning die H & L Assuradeuren u kan bieden betreft:
  • Volledige of gedeeltelijke overname van de administratie:
    • Polisinvoer;
    • Mutatieverwerking;
    • Prolongaties;
    • Schadebehandeling;
    • Debiteurenbeheer;
    • Rekening courantcontroles.
  • Postverwerking;
  • Service Level Agreement custom made. Oftewel: vooraf in een protocol vastgelegde afspraken;
  • Toezending van polissen aan relaties uw eigen label, zodat uw eigen identiteit bewaard blijft;
  • Zaakwaarneming tijdens vakantie, ziekte of calamiteiten. Altijd een professioneel vangnet;
  • Gebruik maatschappijprogramma’s.
  • Toegang tot ons H & L Extranet (module Totaal), lees meer...
  • Digitaal dossier voor uw relaties.

Samenwerking betekent maatwerk, ook als het gaat om backoffice ondersteuning. Voor het verzorgen van de backoffice rekenen wij een bedrag dat afhankelijk is van de samenstelling van de portefeuille en het dienstenpakket dat u wilt afnemen. Daartegenover staan echter de kosten die u uitspaart:
  • Automatisering
  • Personeel
  • Porti
  • Huisvesting